5 Redes Waarom Jy Gewig Optel

5 Reasons You Are Gaining Weight

Ekstra kalorieë is nie die enigste rede vir gewigstoename nie.

  1. Te min Slaap

Wanneer jy nie snags goed slaap nie, beleef jou liggaam spanning, en dit veroorsaak dat jou liggaamselle meer vet stoor. Waarskuwingstekens van te min slaap sluit moegheid in, asook konstante verlies aan energie, ‘n gevoel van irritasie en dat jy bedags maklik aan die slaap raak.

  1. Hoë Stresvlakke

Om te eet wanneer jy gespanne is, is nooit die antwoord nie. Maar ongelukkig is dit in ons aard om dan iets te gryp wat gelaai is met koolhidrate, gebraai is in olie of wat in sjokolade gedoop is.

Wanneer ons gespanne is, stel die liggaam ‘n hormoon vry, naamlik kortisol, wat ‘n effek op die tiroïed sowel as die brein kan hê. Dit kan veroorsaak dat die metabolisme stadiger word. Probeer om die gewoonte te verbeter deur eerder gesonde peuselhappies soos wortel- en selderystokkies te eet. Die knars kan bevredigend en verslawend wees, wat goed is – solank dit jou weghou van die soetgoed!

Vermy Gewigstoename Weens Oefening met die 4 Wenke…

  1. Sekere Medikasie

Sekere medikasie kan jou laat kopkrap en wonder waarom jy nie gewig kan verloor nie. Algemene medikasie wat dit veroorsaak sluit medikasie in wat die volgende behandel: depressie, beroertes, bloeddruk en spanningshoofpyne. Indien jy groot hoeveelhede hiervan oor ‘n lang tydperk neem, kan die gewigstoename resultate verwoestend wees.

Sommige ander medikasie wat tot ‘n mindere mate gewigstoename veroorsaak sluit hormoonvervangingsterapie, steroïede en mondelikse voorbehoedmiddels in.

  1. ‘n Onderliggende Mediese Toestand

Hipoteriose is die mees algemene onderliggende mediese oorsaak vir gewigstoename. Dit is wanneer die tiroïedklier nie genoeg van die tiroïedhormoon vervaardig nie, wat veroorsaak dat metabolisme afneem en dit lei tot gewigstoename.

Leer Hoe om Gevaarlike Maagvet te Verloor…

  1. Menopouse

Jy hoef vir geen vrou te vertel van die nagmerrie van menopouse en gewigstoename nie! Maar weens die afname in die hormoon estrogeen is vroue geneig om ‘n toename in gewig te ervaar, veral rondom die middellyf. Dit is meestal moeilik om te hanteer saam met al die ander menopousale simptome, en gewigsverlies gedurende menopouse is gewoonlik moeiliker as gedurende ander tye van jou lewe.

Hoe om Gewig te Verloor en dit Af te Hou

Selfs al is al bogenoemde oorsake die redes vir jou gewigstoename, kan jy steeds beheer van jou lewe neem en weer in vorm kom.

Volg die Manna Diet deur die GRATIS e-boek af te laai en ook die Manna Blood Sugar Support aanvulling saam met elke ete te drink en jy kan ook een of twee etes per dag met die Manna Low GI Shakes vervang.

Manna Blood Sugar Support kan by elke maaltyd geneem word om bloedsuiker te beheer, eetlus en “cravings” te onderdruk. Hierdie produk kan ook help om tipe 2 diabetes te voorkom.

Manna Blood Sugar Support is ‘n uniek geformuleerde, natuurlike en organiese aanvulling wat help

  • Om bloedsuikervlakke te stabiliseer, en hou jou langer vol na ‘n maaltyd, wat beteken dat dieselfde ete jou baie verder kan neem en jy minder kan eet, wat kan help met natuurlike gewigsverlies.
  • Beheer die “cravings”en help jou om weg te bly van lekkergoed en ongesonde kos en help jou dan makliker gewig verloor.
  • Hou jou energievlakke konstant en gee jou energie om daaglikse take te doen, selfs wanneer jy op ‘n dieet is.

Wanneer dit met kos geneem word, meng Manna Blood Sugar Support met die kos in jou maag om die glykemiese indeks van die kos en drank te verlaag met 43%, en help verhoed dat jou bloedsuikervlakke te hoog styg.

Kyk net wat sê ons kliënte

“Ek gebruik die pille nou vir 2 weke en ek het regtig nie meer “cravings” nie. Voel baie goed!”Juarita

“Ek kan regtig voel dat die pille my help, ek het nie daardie gevoel dat ek gedurig wil eet nie. Ek kan al klaar sien dat ek begin gewig verloor. Baie dankie.” – Unknown

Blood-Sugar-Support-Afrikaans-2017

Print Friendly

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>