Hoeveel gewig moet ek per week verloor?

How Much Weight Should You Lose Per Week?

Dit voel dalk vir jou of jou klere oornag gekrimp het – maar jy het heel waarskynlik ‘n paar kilogram opgetel sonder om dit agter te kom.

Hoewel dit dalk so voel, vind gewigstoename nie oornag plaas nie. En dieselfde geld vir wanneer jy daardie gewig weer wil verloor. Jy wil dit so graag alles in ‘n dag verloor, maar dit neem ‘n bietjie langer as dit. Wat dit week vir week en, voordat jy dit besef, is jy waar jy wil wees.

Is daar ‘n kortpad?

Hoeveel gewig behoort ek in ‘n week te verloor?

Die verkeerdste ding wat jy nou kan doen, is om ‘n kitsdieët te volg met die doel om 10kg binne 2 weke af te skud. Hierdie diëte doen meer sleg as goed en die resultate is gewoonlik nie blywend nie.

Bestendige gewigsverlies van 0.5kg tot 1kg elke week is die beste manier. Doen dit totdat jy jou doelgewig bereik.

Maar hoe kan ek dit regkry?

As jy ‘n vaste plan van aksie het, is dit nie so moeilik nie. Die belangrikste is om by jou plan te hou.

Die 4 sleutels vir gesonde gewigsverlies is…

  1. Dink “gesonde leefstyl” in plaas van “dieët”.

Wanneer jy die woord “dieët” hoor, dink jy aan slaai en droë hoenderborsies vir elke ete. Dit maak jou sommer van die begin af negatief.

Wanneer jy egter jou ingesteldheid verander deur eerder ‘n gesonde leefstyl te volg met smaaklike, goed-gebalanseerde, gesonde etes, dan is jy op die regte pad.

Maak net seker dat elke ete ‘n bietjie meer gebalanseerd en gesonder is as wat jy normaalweg eet. Dit maak dit makliker om kalorieë te sny en dit lê ‘n soliede fondasie om daarmee vol te hou.

Vir ‘n gesonde leefstyl probeer die Manna Dieët in ons gratis eBoek…

  1. Hoeveel kalorieë behoort ek daagliks te eet?

Om kalorieë te tel, is baie belangrik. Jou daaglikse toelaag verskil van persoon tot persoon. Gebruik die internet of ‘n program om vas te stel hoeveel kalorieë jy per dag moet eet om jou gewig te behou. Verminder dan jou daaglikse aantal met 500 kalorieë.

Sodra jy jou doelgewig bereik het, kan jy begin om jou normale hoeveelheid daaglikse kalorieë in te neem.

Net omdat jy gesonder eet, beteken nie dat jy nie toegelaat word om jouself nou en dan te bederf nie … pas dit net ‘n bietjie aan.

Byvoorbeeld, as jy lus is vir wegneem hamburgers en skyfies, bestel eerder die klein porsie in plaas van die groter opsie.

  1. Maklike, gesonde maaltye.

Ontbyt –

Probeer lae-vet Griekse joghurt met bessies en neute. Dit is propvol voedingstowwe en dit neem slegs ‘n paar minute om voor te berei.

Middagete –

‘n Gebraaide hoenderborsie met 2 koppies spinasie en ‘n bietjie rou groente van jou keuse maak ‘n gesonde middagete wat jy selfs kan saamneem werk toe.

Aandete –

Gebakte salm of ander olierige vis saam met aspersies en patat is ‘n maklike aandete. Dit bevat baie omega-3 vetsure en is so smaaklik dat jy nie eers sal agterkom dat jy gesond eet nie.

Nagereg –

Bly by 2 klein porsies donker sjokolade, ‘n vrug, of bessies. Deur te peusel aan klein stukkies koek, koekies of lekkers kan jou kalorietelling die hoogte laat inskiet.

Hierdie en soortgelyke spyskaarte spaar vir jou ‘n paar ekstra kalorieë vir gesonde peuselhappies deur die dag om jou energievlakke hoog te hou.

Vir ‘n maklike dieëtplan, volg die Manna Diet en ook die Manna Low GI Shake as ‘n maaltydvervanger.

Ons beveel ook die Manna Blood Sugar Support aanvulling aan saam met elke ete om die glukemiese indeks van enige iets wat jy eet met tot 43% te verlaag en sodoende kosdrange te keer en eetlus te onderdruk.

  1. Oefening

Baie mense sug by die blote gedagte aan oefening, maar in werklikheid behoort dit nie ‘n pyniging te wees nie. Jy kan oefening lekker maak en dit selfs begin geniet.

Sommige lekker aktiwiteite wat goeie oefening is…

  • Tuinmaak
  • ‘n Stappie langs die see, deur die mark of net in die buurt.
  • Gaan stap in die veld (‘n Bonus is die mooi uitsig).
  • Swem
  • Bergfiets of padfiets ry
  • Spring op ‘n trampolien.
  • Touspring

As jy kreatief raak, is die moontlikhede eindeloos en voordat jy besef het jy groot pret terwyl jy oefen. Probeer om een of ander soort oefening 3 keer per week te kry.

Is daar nog iets wat ek kan doen?

Deur die Manna Blood Sugar Support aanvulling saam met elke ete te neem, sal dit bloedsuikervlakke help beheer, wat kosdrange sal verminder en aptyt onderdruk.

Manna Blood Sugar Support is ‘n uniek geformuleerde, natuurlike en organiese aanvulling wat help om:

  • Bloedsuikervlakke gelyk te hou, en jou dus meer versadig te laat voel na ete, wat beteken dat dieselfde maaltyd jou baie langer sal hou en jy dus minder sal eet, wat kan help met natuurlike gewigsverlies.
  • Beheer kosdrange en help jou om weg te bly van lekkers en ongesonde kosse, en makliker gewig te verloor.
  • Hou energievlakke konstant en verskaf energie sodat jy met jou daaglikse aktiwiteite kan aangaan wanneer jy op ‘n dieët is.

Wanneer dit saam met kos geneem word, bind Manna Blood Sugar Support met kos in die maag om die glukemiese indeks van die kos en goed wat jy drink met tot 43% te verminder. Dit help keer dus dat bloedsuikervlakke te hoog styg.

Kyk net wat sê ons kliënte

“Ek gebruik die pille nou vir 2 weke en ek het regtig nie meer “cravings” nie. Voel baie goed!”Juarita

“Ek kan regtig voel dat die pille my help, ek het nie daardie gevoel dat ek gedurig wil eet nie. Ek kan al klaar sien dat ek begin gewig verloor. Baie dankie.” – Onbekend

Koop Nou Button Large

 

Blood-Sugar-Support-Cravings-afrikaans

Print Friendly

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>