Beheer Bloedsuiker vir Natuurlike Gewigsverlies

Beheer Bloedsuiker vir Natuurlike Gewigsverlies

Dieët en Gewigsverlies Handleiding Wanneer ons eet, skakel ons liggame verteerbare koolhidrate om in bloedsuiker (glukose), ons hoofbron van energie. Ons bloedsuiker kan ‘n invloed hê hoe honger en hoe energiek ons voel, wat albei belangrike faktore is wanneer ons let op hoe ons eet en oefening. Dit bepaal ook of ons vet verbrand of [Continue Reading]

Wat Is Vetsug en Wat Kan Jy Daaraan Doen

Wat Is Vetsug en Wat Kan Jy Daaraan Doen

Baie mense neem aanstoot wanneer hulle as vetsugtig gediagnoseer word, want hulle dink dat daar met hul gewig gespot word. Dit gaan egter nie net oor gewig nie – dit is ‘n ernstige kwessie en ‘n groot gevaar vir jou gesondheid! Vetsug word gewoonlik gediagnoseer deur gebruik te maak van die liggaamsmassa indeks (BMI), en [Continue Reading]

Hoe Lank Neem Dit Voordat ‘n Liggaam Begin Gewig Verloor?

Hoe Lank Neem Dit Voordat ‘n Liggaam Begin Gewig Verloor?

  Jy neem jou voor om ‘n gesonde, porsie-beheerde eetplan te volg en jy belowe om ‘n paar keer ‘n week in die gym te gaan oefen. Jy wil dan sommer ook vinnig die resultate sien en voel. Wanneer jy kalorieë uitsny, begin jou liggaam klein hoeveelhede vet verbrand. Hoe vinnig jy gewigsverlies raaksien, sal [Continue Reading]

10 Nee’s Vir Dieët!

10 Nee’s Vir Dieët!

Ons almal weet dat ons moet oefen en gesond eet as ons gewig wil verloor, maar wat van die dinge wat ons nie moet doen nie? Hier is 10 van die grootste dieët-hindernisse… Vertrou op Kitsdiëte Deur te glo dat jy ‘n kortpad vir gewigsverlies gevind het, is een van die ergste dinge wat jy [Continue Reading]

3 Redes Waarom Koolhidrate Jou Vet Maak

3 Redes Waarom Koolhidrate Jou Vet Maak

Die algemene wanopvatting “vet maak jou vet” is intussen verkeerd bewys. Inteendeel, navorsing het bewys dat koolhidrate die eintlike sondebok is wat gewigstoename veroorsaak. Koolhidrate kom voor in baie van die kosse wat ons op ‘n daaglikse basis eet, soos ontbytgrane, roosterbrood, konfyt, melk, joghurt, gesondheidstafies en vrugte, tot dinge soos brood, pizza, rys, aartappels [Continue Reading]